2013. október 12., szombat

A Nagyi Szeme Fénye

Akkor nekiállok 3 sör és végigbukdácsoltamaközépsulitnyelvtanból után, hogy negapozitív képet kapjatok erről a nyálas, csöpögős remekműről...


Nagyon kedves emlék számomra, mivel igazából semmiről sem szól csak a buliról, piáról, sexről, narkóról, kockulásról! Hőseink nem nőnek fel soha, nem törődnek semmivel, próbálják az élet értelmét telibe lesz@rni, egy kis spontanitással, frappáns befejezéssel. Szerintem el is mondtam a történetét röviden. Általában az ilyen filmek ugyebár néző hajhászok és csak a pénzre mennek... ez ebből kicsit kimaradt.
Ennél nagyobb gyöngyszemet nem is láttam a vígjátékok terén 2006 óta. Jól van... volt néhány elviselhető, de ha nem látom olyan rosszul, mintha kétszer olyan rosszul látnám, bandatag még Adam Sandler is a köztes, későbbi filmekben.
Igaz szegény rendező bácsinak Nicholaus Goossen-nek első és (éppen, hogy majdnem) utolsó rendezése, de ilyen arcok is feltűnnek mint Nick Swardson, Allen Cowert, Joel Moore. Van akiknek ez nem mond sokat, de én bírom őket szóval STFU! :P :D
Személyem nem hiszik az ilyen IMDb, meg ilyen Rottentomatoes-nek, mert ugyebár ezek szubjektív vélemények. Kinek a pap, kinek a misebor. Ízlések és pofonok.
Ha még nem láttam volna, a bejegyzés után megnézném... ! Csak ajánlani tudom azoknak, akiknek egy laza délutáni filmre kíváncsiak, hogy este a haveroknak lehessen mit (a több téma kimerítése után) mesélni a késdobálóban!

cső!

2 megjegyzés: